Andrés Aragoneses, professor del DFEN participa en el projecte PhysApps

Andrés Aragoneses, professor del DFEN, participa en el projecte PhysApps, una dels tretze seleccionatats per iniciar la campanya SumaUPC per al finançament col·lectiu amb la col·laboració de Goteo.org

PhysApps és un projecte per desenvolupar una aplicació interactiva per aprendre física en forma d'aventura gràfica propera al videojoc. Adreçada a l'estudiantat de secundària i de primers cursos universitaris.

darrera modificació: Novembre 2013