Dos nous vídeos desenfadats al web del grau en enginyeria física

S'han publicat dos vídeos desenfadats al web del grau en enginyeria física.

El de l'esquerra correspon a la sessió de pòsters dels Treball de Fi de Grau amb cervesa que es fa a final de curs.

I al de la dreta surten tots els estudiants de la 1a promoció que ja s'han graduat.

Al web del grau en enginyeria física també hi ha altres vídeos que han fet els estudiants sobre projectes d'enginyeria física o sobre el fenomen de la ressonància, o d'altres en els quals els estudiants opinen.
darrera modificació: Març 2016