Les Nacions Unides proclama el 2015 com l’Any Internacional de la Llum

L’Assemblea General de les Nacions Unides ha proclamat el 2015 com Any Internacional de la Llum i les Tecnologies basades en la Llum. Aquesta iniciativa ha estat acordada, en col·laboració amb la UNESCO, per un gran consorci d’institucions científiques, entre les quals s’inclou l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), institut de recerca adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

Cliqueu aquí per veure la notícia publicada a la Sala de Premsa de la UPC.
darrera modificació: Gener 2014