Inauguració de la primera edició del Màster en Enginyeria Nuclear

Aquest curs es farà la primera edició del Màster en Enginyeria Nuclear organitzat per la UPC i Endesa, amb la participació de la Secció d'Enginyeria Nuclear.

El 10 d'octubre a les 12:00, en el marc de la inaguració d'aquesta primera edició, Antoni Gurguí, conseller del Consejo de Seguridad Nuclear (CSN), impartirà la conferencia titulada "Nuclear safety after Fukushima", a l'aula Capella de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Avinguda Diagonal 647, Barcelona).

L'acte estarà presidit pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Antoni Giró, i comptarà també amb la participació del director general d'Energia Nuclear d'Endesa, Alfonso Arias, el president del Consell Assessor d'Endesa a Catalunya, David Madí, el director general d'Endesa a Catalunya, Josep Maria Rovira, i el director de la càtedra Endesa, Antón Costas.

Es prega confirmar l'assistència fent clic aquí.
darrera modificació: Octubre 2011